“Ik ben fan!!! Ontzettend leuk om iemand blij te maken met tulpenpost. Lekker het voorjaar in huis brengen door het versturen van een prachtige bos tulpen! Fantastische service en kwaliteit/prijs verhouding. Echt een aanrader!!”
Het tulpenseizoen is voorbij. Vanaf september ben ik weer terug met tulpenbollen. Negeren
Subtotaal: € 0,00
“Ik ben fan!!! Ontzettend leuk om iemand blij te maken met tulpenpost. Lekker het voorjaar in huis brengen door het versturen van een prachtige bos tulpen! Fantastische service en kwaliteit/prijs verhouding. Echt een aanrader!!”
Heb jij ook een ervaring met het versturen of ontvangen van Tulpenpost? We horen graag wat je ervan vond. Stuur hieronder jouw reactie in. Alvast bedankt.